3 dic 2011

3/12/11 Pel Montgrí

Avui erem 4 de 7dcamins que hem sortit a fer un tomb pel Montgrí. En Quim que volia provar els frens (portava pastilles noves) i no volia anar a la marxa del arrosars sense provar-ho. En LLuís que volia provar el suport per la càmera. En Pitu que volia provar com es trobava desprès dels últims dies una mica cuit.I finalment l'Artur que volia veure si ja anava una mica més bé de forma. Estava content en acabar la ruta.

Hem anat a fer la baixada de sorra del corriol de Coma Llobera. L'Artur sense por ha fet un bon troç sense posar el peu a terra.

En Quim ha caigut, el segon en Pitu, i en LLuís també. O sigui que cap ha arribat a baix sense posar peu.

El que no sabiem es que el percentatge de desnivell es del -41% (i tot el matí comentant-ho).

La sorra era humida i era el día ideal per fer-ho bé, però ho intentarem un altre vegada.

Desprès hem anat fent el corriol, fins arribar devant la cruilla de la Torre Ferrana. Allà hem pasat pel bell mig de les pinedes, i hem agafat un corriol tècnic segons en Pitu. Un parell de fotos, i de seguida hem arribt al camí dels termes. Enfilem cap Albons. A Cala Nati ens espera un bon esmorçar. Hem felicitat en Xavier que avui es el seu sant.
Desprès d'esmorçar i fer petat la xerrrada anem cap a casa, pero en Pitu ens en tenia una de preparada. Anirem cap a la pedrera de Ullà ens ha dit. Renoi quina pujada, i lo bo era que no sabiem si trobariem el camí. Quan hem arribat a dalt hem vist que no podiem continuar de cap manera. Així que cap i cul i tornem per on haviem pujat.

Una sortida maca, amb bon temps, bona companyia i més preparats per demà a la marxa del arrosars.

Una trentena de quilòmetres, diferent i divertida. Fins un altre!!!